آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

مامان بزار بخوابم!

چهارشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۰ ق.ظ
وقت هایی که دخترم نیازی نداره و فقط خوابش میاد، معمولا سریع ترین راه برای خوابوندنش اینه که دست از سرش بردارم!

گاهی وقتا یادم میره این قضیه. هی بغلش میکنم. هی خودشو کش و قوس میده و بی قراری میکنه. یا هی به زور شیر میدم بهش و اون طفلی دست و پا میزنه که نخوره ولی خب، شیره دیگه، از خیرش هم نمیشه به سادگی گذشت.
بعد به خودم میام و میزارمش سر جاش و دو سه دقیقه بعد سارای من خواب خوابه.

تیتر، زبان حال دخترکم است.
۹۵/۰۹/۲۴
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی