آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

مادرانه تر از مادر

پنجشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۵، ۰۵:۱۴ ب.ظ

جزع و فزع پسرک در دنداپزشکی، ما آدم بزرگها را به یادم انداخت.
گاهی چقدر بی قراری میکنیم، بی اعتماد میشویم، بی صبری میکنیم بر سختی اندکی که بعدش ارامش و راحتی است. راحتی این دنیا و ان دنیا. اما چقدر کودکانه دست و پا میزنیم و لنگ و لگد پرتاب میکنیم که ای خداااا چرا من. ای خدا بسه دیگه و.. 

و البته کاش همینا باشه و به کفر و شرک منجر نشه.
و احساس میکنم خدا، مثل خنده های ان روز من به تلاشهای پسرکم برای فرار، لبخند میزند و میگوید چقدر این موجود پرادعا را ضعیف خلق کرده ام. لبخند میزند و هزاران بار مادرانه تر از همه مادرانه ها، ما را دعوت به آرامش میکند و وعده های حق اش را بهمان یاداوری میکند. ان مع العسر یسر اش را، جنات تجری من تحتها الانهار را و...و...و...
و ما میدانیم که حق میگوید، اما هنوز داریم دست و پا میزنیم که ای خداااا، من طاقتش رو ندارم

۹۵/۰۹/۱۸
رز

نظرات  (۱)

۰۶ دی ۹۵ ، ۲۲:۵۹ بنتُ الهدی
یکی از برکات کنار بچه ها بودن همین تلنگرهاست به ما ادم بزرگا :)
چقد من اسم پسرتون رو دوست دارم .. سپهر
پاسخ:
بله، همین طوره.
من بعد بچه دار شدن فهمیدم که بچه دار شدن یک دوره کامل خداشناسیه.
ممنون از حضور و نظر لطفت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی