آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

کی از همه خوشمزه تره؟ من من من من

دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۲۷ ق.ظ

بعد از حدود یکی دو ماه مشت خوردن، بالاخره شستت رو پیدا کردی و سه چهار روزه شست میخوری، شست خوردنی!

از یه طرف میدونم طبیعیه و باید گذر کنه.از یع طرف نگرانم که اگه روش بمونه چی کار کنم؟ 

حالا علی الحساب میل بفرمایند ببینیم خدا چی میخواد. 


پسرکمان هم چند وقتیست به صورت زیر پوستی ناخن میجوند. حدس میزنم بی ارتباط با دست خوردن خواهرش نباشه. بهش ضررهاش رو توضیح داده ام و پسرکم گفته نمیخواد مریض بشه و ناخن هاش زشت بشن . فعلا باهاش قرار گذاشتم هربار اینکارو میکنه با یه "دینگ دونگ" گفتن یاداوری کنم بهش تا اینکارو متوقف کنه. 

خدا به خیر بگذرونه ان شاالله.

۹۵/۰۹/۱۵
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی