آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

نیشگون مهربان

پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۳۶ ب.ظ

در ادامه آموزش، don't cry به معلم زبانش گفته:

بیا من یه نیشگون از خواهرم بگیرم، ببین چه جیغی میزنه!


معلم زبانشون داشت یواشگی به منشی آموزشگاه میگفت و میخندید!

پ.ن 1 من دیگه حرفی ندارم.

پ.ن2 خودم میدونستم اینکارو میکنه. (با سر دو ناخنش، یه نیشگون ریز میگیره. جای نگرانی نیست.

اما فکر میکنم بیشتر از سر کنجکاویه. عمیقا عقیده دارم که خواهرش رو خیلی دوست داره و من و اطرافیان با تذکرهای چپ و راست نباید اینا رو با هم دشمن کنیم.

۹۵/۰۷/۲۹
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی