آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

کدآقا

دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۴۰ ب.ظ

سر و صدا میکنی و سارا که در تقلای خواب بود، بیدار میشه.

من که خسته از گریه های دخترک بودم، میگم: من ناراحتم که سارا بیدار شده

میگی: از من ناراحتی؟

میگم نه! از اینکه سارا بیدار شده ناراحتم.

میگی : آهان. و میری از اتاق بیرون. من مشغول سارا میشم. 

سر و صدا از سالن میاد. یه ربع بعد، میام بیرون، با سارا که خواب نیست.

اسباب بازیهات رو جمع کردی، آشپزخونه رو مرتب کردی، و چهارپایه گذاشتی که ظرفا رو بشوری. ظرفای زیادی که گذاشته بودم با ماشین بشورم. 

سارا رو میزارم و تو کریر و دوتایی مشغول میشیم.



این اولین بار نیست. تو بارداری هم چند باری وقتی دیده بودی ناراحتم یا خسته ام، آشپزخونه رو دسته گل کرده بودی پسر باسلیقه و مهربانم.

۹۵/۰۷/۲۶
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی