آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

تضاد طبقاتی

دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۰۶ ب.ظ

فرزند اول 

همه چیز نو و اکبند

همه از برند خوب و معروف

خریدها از جاهای مختلف و مراکز سیسمونی فروشی مهم شهر

بعد دنیا اومدنش:

وقت خوابش همه جا ارام

حتی صدای پیس پیس شیشه پاک کن هم ممنوعه! 

با کوچکترین اه اهی از جانب نوزاد، چند نفر اماده به یراق اند کا راهش ببرند و دم هود برایش اقای هود بازی کنند و ...

و با این حال فرزند اول روزها نمیخوابه و دائم گریه میکنه

همه چیز تمیز و دست نخورده!



فرزند دوم: 

کریر و کیف و کالسکه موروثی

بعضی لباس ها هم همچنین

بقیه خریدها، از مغازه محل

بدون همراهی پدر خانواده

بعد دنیا اومدنش

تو همان مادری، پستانک و سرشیشه اش رو میجوشونی

اما یهو به خودت میای میبینی در پستونک، رفته تو انگشت پای فرزند اولت! 

وقتی خوابه، برادرش وقت و بی وقت میاد دست و پاش رو میگیره

بغلش میکنه

احیانا ممکنه هوس بکنه دو تا داد جانانه هم دقیقا دم گوش نوزاد بکشه

قرار گذاشته شده که راه نبریم نوزاد رو، تا بلایی که سر فرزند اول سرم اومد تکرار نشه.(کمر درد، دو سری فیزیوتراپی، بغلی شدن پسرک با وجود کبر سن!!! هنوز هم گاهی مادربزرگ جانش بغلش میکند، مثلا در راه کلاس زبان...)

با این حال نوزاد روزها خوب میخوابد. به سر و صداها وقعی نمینهد و در بغل نشسته هم ارام میگیرد.



تفاوت زیاااد هست بین این دو طبقه

۹۵/۰۶/۲۹
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی