آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

مگه شهر هرته؟

شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۴:۳۴ ب.ظ

نصفه شبی، وسط صحبت بزرگ شدن بود به نظرم که گفتی من خیلی بزرگم و جلوی همه میایستم نماز میخونم و یکهو همین حین، هوس عبا و عمامه زده به سرت.

اصرار که برایم بخر.

میگویم عبا باشه، ولی عمامه خریدنی نیست. باید درس طلبگی بخونی تا بهت ازونا بدن.

میگی:

- من میرم دم اون حوضه (تو تلوزیون، حوزه های علمیه رو همراه حوض دیده فکر کنم)، آقاهه رو میندازم تو آب، عمامه اش رو ازش میگیرم، میزارم سر خودم.

بعد فکر میکنی، و میگی عمامه بچه گونه اش هم هست؟ 

میگم نه.

میگی آخه اونجوری عمامه میفته تو گردنم!



۹۵/۰۶/۲۷
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی