آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

اعلام عمومی

پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۰۵ ب.ظ

پنجره را باز میکند و از طبقه چهارم اسم و فامیل کامل خواهرش را فریاد میزند.

سرش را از شیشه ماشین بیرون میبرد و میگوید: ای مردم، من خواهر دارم.

هر کس تلفن میزند گزارش کامل وضعیت خواهرش را میدهد. که چشم هایش را باز میکند ، که چه جوری جیغ میزند (و با جیغ خودش که دارد ادای خواهرش را در می آورد گوش طفلک پشت تلفن رو کر میکند.)

دم آرایشگاه که دخترک را از مردان خانواده ام تحویل میگیرم تا راهی پارک شوند، به من میسپارد که خواهرش را نشان خانم ها بدهم.

به خانم معلمش میگوید که من یک خواهر دارم.


خوش است با دنیای خواهر داری.


خواهرش را دوست دارد شکر خدا. هر چند هر از گاهی چیزهایی رو هم روش امتحان میکنه. مثلا امروز داشت امتحان میکرد که واکنشش دخترک به نیشگون ریز با ناخن چیه!!!

۹۵/۰۶/۲۵
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی