آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

دعاگو

چهارشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۰۳ ب.ظ

مامان سارا تا صبح میخوابه؟

-نمیدونم. فکر نکنم.

بر میگردی سمت قبله:

خدای مهربون

ای خدای مهربون

بچه گلم، سارای خوبم تا صبح بخوابه و شیر نخواد

الهی امین 

الهم صل علی محمد و ال محمد.



صبح نوشت: سارا تا صبح خوب خوابید. خدا رو شکر.

صبح نوشت 2: به دعاهای پسرک اعتقاد دارم. کودک است، پاک است، سید است. اداب دعا را هم میداند.

۹۵/۰۶/۲۴
رز

نظرات  (۱)

آخیییییی..
آمین!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی