آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

انتخاب سخت

شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۳۱ ب.ظ

سر چانه زنی، برای بستن یا باز کردن کمربند صندلی کودک، در جاده فشم...

- بابا نباید کمر بند ببنده. ... چرا بابا باید کمربند ببنده، چون من نمیخوام بابامو از دست بدم... مامانم رو هم نمیخوام از دست بدم.... مکث... خودم رو هم نمیخوام از دست بدم... مکث... پس کیو از دست بدم؟! 

۹۵/۰۴/۲۶
رز

نظرات  (۱)

لایک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی