آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

شیرین بیان

دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۵۵ ق.ظ

طی یک اتفاق نادر، سنگ نان سنگگ، وقتی داشتی از نون جداش میکردی، پریده تو یقه لباست و قسمتی از بالای دستت تاول زده. در حال جیغ ، دم افطار، همراه بابا که سخت پریشونه وارد خونه میشین. 

فورا پماد سوختگی رو از یخچال میارم و روی تاول ها و سوختگیا میزنم. خدا رو شکر تاول ها میخوابند و ظاهرا سوزشش هم میفته.

یکی دو ساعت بعد:

- مامان ممنون خوبم کردی.

-----------

دوستات، زهرا و امیر علی، خونمون مهمونن. هیئت هفتگیمون، نوبت ماست. بعد از چند جلسه که اونا دست به یکی میکردن و تو رو، به عنوان کوچکترین همبازیشون، تو بازی راه نمیدادند، اینبار، که شما قدرت صاحبخونه ای هم داری، تصمیم میگیری امیرعلی رو راه ندی.

بعد از کمی فراز و نشیب، هرسه سخت مشغول مغازه بازی میشین.

فرداش، وقتی داری مغازه بازیتون رو برام تعریف میکنی، میگم وقتی سه تایی باهم بازی میکنین، خیلی خوبه.

میگی: مامان برام جالبه که بازیمون اینجوری شروع شد: نه راهت نمیدم، نه راهت نمیدم، بعد امیرعلی گفت مغازه بازی کنیم، بعد مغازه بازیمون شروع شد. 

----------

- مامان عمه منو تو مهمونیا زیاد دوست نداره! 

بعد نقش عمه رو بازی میکنی که تو مهمونیا، یه سلام میکنه و بعد به زعم خودت، دیگه کاری به کارت نداره. از آثار نوه اول بودن، و به تبعش تک نوه بودن تا چهارسالگی!! 

-----------

بابا دارن استراحت میکنند و شما آرام مشغول بازی هستی. طناب شیرینی رو بستی به کشو و کمد و راه رو بستی و انواع اسباب بازیات رو هم از طناب رد کردی. یکهو چیزی میفته و صدایی بلند میاد. نگران میای پیشم و  ابراز ناراحتی میکنی از صدایی که نمیخواستی در بیاری.

یک ساعت بعد میگی: آدم وقتی کسی رو که دوست داره ناراحت میکنه، یهو گرم میشه. من الان که اون صدا اومد، اینجوری شدم.

۹۵/۰۴/۱۴
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی