آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

روزه داری

دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۰۷ ق.ظ

روزه داری در ماه رمضان برای من معادل بود با 

- ناپدید شدن سوزش معده و رفلاکس معده ، طی روزه داری و بعد افطار . و در مقابل رفلاکس و ترش شدن شدید معده، در روزهای غیر روزه داری. 

- محو شدن ان ضعف های کذایی، که گاهی شروع که میشد تا یک ساعت بدنم میلرزید و ضعف میرفت

- از بین رفتن تقریبا کامل دردهایی که از وسط کمر شروع میشد و تا نوک انگشتان پایم تیر میکشزد.



- و البته دروغ چرا؟ روزه بدون اندکی تشنگی و گرسنگی که روزه نیست! 



الحمدلله به خاطر ماه میهمانی اش. 

الحمدلله به خاطر بنده نوازی اش

الحمدلله که من را هم دعوت کرد به مهمانی خوب اش.

۹۵/۰۴/۱۴
رز

نظرات  (۱)

قابل توجه اونایی ک دنبال بهانه واسه روزه نرفتن میگردن ! 

پاسخ:
اتفاقا منظورم ازین پست، همین تشویق به روزه داری بود. الان جوری شده که اگه کسی روزه بگیره، تعجب میکنن، مخصوووووصا اگر مثل من خانم باردار باشه که به چشم خانم تناردیه بهش نگاه میکنند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی