آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

قرار ملاقات

سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۵۲ ب.ظ

روزهای سونوگرافی برای من عزیز اند، اونقدر که تا ساعتها از یادآوریش لذت میبرم و بی اختیار لبخند میزنم.

امروز به دیدن دخترکم رفتم. 

از رشدش خیالم راحت شد.

اون کیستهای کوچولویی که تو سونوی قبلی دیده شده بودند، و دکتر سونوگراف و دکتر خودم گفته بودتد مهم نیستند و از بین میرن، اما به هر حال ذهنم رو درگیر کرده بودند، شکر خدا کاملا از بین رفته بودند.

و بالاخره ، اون "نکنه اشتباه شده باشه" ای که در مورد جنسیتش داشتم هم رفع و رجوع شد. و الان با خیال راحت برلیش لباس خواهم خرید و ریسه اسم و بالش ابری صورتی درست خواهم کرد ان شاالله.

الحمدلله علی کل نعمه


دخترکم بزرگ شو و درون من ببال، به امید ملاقات شبانه روزی * ات در آغوشم عزیز دلم.



* شبانه روزی و رایگان! 

میدانی مادر هربار ملاقات سونویی ات کلی هزینه، وقت، انرژی از من و بابایی میگیرد! ؛)

۹۵/۰۳/۲۵
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی