آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

روزه

سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۳۳ ب.ظ

روز هشتم رمضان عزیز،

اولین روز روزه داری ام در بارداری

بر خلاف تصور، نمردم، غش نکردم، حتی ضعف هم نکردم.*

خدایا شکرت

و خدایا لطفا کمکم کن و قوت و توانم بده برای ادامه ی مهمانی ات.

خدایا لطفا فرزندی سالم و با وزن مناسب بهمون بده، که ملامت ملامت کنندگان خیلی سخته. 


 * در روزهای غیر روزه داری، روزی چند بار ضعف میکنم، حالا کم یا زیاد. بدنم رو ویبره میره و همه جام میلرزه. امروز اما از صبح منتظر بودم بمیرم، اما هنوز نمردم شکر خدا.

۹۵/۰۳/۲۵
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی