آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

شف پسرک

شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۰۵ ب.ظ

حدود 5-6 ماه بود کیک نپخته بودم. اخرین بار تولد همسرجان کیک پختم و اعلام حضور دخترک و تولد بازی.

از کیک پختن وحشت داشتم. حوصله درگیری با پسرک رو نداشتم

امروز تصمیم گرفتم کیک بپزم. تا صندلی اوردم که از کابینت بالا کاغذ شیرینی پزی بیارم، چشمای پسرک درخشید که چی میخوای درست کنی؟

اسم کیک که اومد، پسرک دربست اماده به کار برد.

روغن و ارد و شکر رو اورد

تا من گردوها رو خرد کنم، تخم مرغها رو شکست و شکر رو پیمانه کرد و هم زد.

کیک رو در صلح و صفا پختیم

خوش گذشت

پسرک بزرگ شده

اونقدر که میشه روش حساب کرد، به عنوان یک کمک واقعی. 

خدایا شکر

۹۵/۰۳/۲۲
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی