آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

آسیب شناسی گریه

يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۳۷ ق.ظ

میگویی: 

مامان بیا در مورد گریه کردن صحبت کنیم.

میگویم: خب، چی بگیم؟ 

میگویی: درباره این صحبت کنیم که چرا وقتی گریه میکنم، میدوم. این قسمتش برام خیلی عجیبه. 

و بلند میشی نمایشش رو اجرا میکنی

- مثلا من میگم مامان توت فرنگی میخوام. شما میگی نه نمیشه ، بعد من میدوم، (با گریه ای نمایشی، به سمت مبل میری و خودتو پرت میکنی رو مبل، مثل نمونه واقعی گریه) 

من در حالی که سعی دارم خنده ام دیده نشه، میگم خب این کار چه اشکالی داره؟ 

- خب اینجوری باعث میشه گریه ام شدیدتر بشه

- به نظرت باید چی کار کنیم؟

- (با لبخند) باید جلوم یه دربست بزنی. 

بعد کمی درباره راهکارهای تخلیه هیجانی پس از گریه ، و اندر مضرات اسیب رساندن به اموال و مخصوصا لباسهای مامان و خود مامان برات چند جمله ای میگم، که با پرسش " بریم خونه خاله اینا؟" بحث رو منحرف میکنی! 

۹۵/۰۲/۱۲
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی