آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

مامان خواهی

دوشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۱۰ ب.ظ

من به کرم و عدالت خدا اعتقاد دارم، آنقدر که گمان میکنم، در ان دتیا مقامی برای ما در نظر گرفته باشد،

برای ما "از مامان دور ماندگان" .

خدا وکیلی آن کس که مامانش بیخ گوششه و اراده کنه اونجاست و از حمایت های مادی و معنوی پدر و مادر همش همش برخورداره، با آن کس که از مامانش دور است و وقت مریضی بچه و امتحان و درس و بارداری و دلم مامانم رو میخواد و خلاصه وقت و بی وقت نمیتواند مامانش را ببیند برابر است؟! 


پ.ن. خدایا شکرت که دلم خوش است به داشتنشان و حیاتشان. خدایا تنشان را سالم و عمرشان را پربرکت و طولانی کن. خیلی ها هستند که یک عمر در حسرت دیدار میسوزند.

خدایا شکرت که فاصله ی مان تنها 150 کیلومتر است. خیلی ها هستند که سال به سال دیدن والدینشان، برایشان ارزوست.

۹۵/۰۱/۳۰
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی