آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

دس دسی صداش میاد

دوشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۳۶ ق.ظ

حالا صدا هم نه، صدای کفش پاش هم نه، ولی چند روزی میشه ضربه هاش و تکوناش که دیگه میاد عزیزدل مامان. 


دکتر گفته جنین خیلی پایینه و باید بیشتر استراحت کنم.

هی گفتم راه رفتن روی دست رو یاد بگیرم یه روز لازم میشه ها، هی پشت گوش انداختم، حالا بفرما! اگه بلد بودم رو دستام راه برم، قشنگ دخمل خانومی سر میخورد میومد عقب، مینشست سرجاش!!  

۹۵/۰۱/۳۰
رز

نظرات  (۱)

عزیزم:)
سالم و سلامت به دنیا میاد خانوم گلیت :))
مامانِ خوبی میشی رز بانو
پاسخ:
متشکرم.  ان شاالله همینطور باشه. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی