آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

اشتهای شبانه

يكشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۱۰ ق.ظ

سخت ترین قسمت شب بیدار موندن تو این روزها و ماه ها، اینه که آدم گرسنه اش میشه از اول!

کی حال و حوصله خوردن داره آخه؟


پ.ن. خدایا شکرت که اشتهای فرزندانمون به باباشون رفته و من به عنوان یک مادر خوشبخت دغدغه ی بچم غذا نمیخوره را ندارم. 

این را از بارداریم سر پسرک حدس زده بودم و بعد معلوم شد حدسم درست بود. ظاهرا دخترک هم هم اشتهای پدر و برادرش است، شکر خدا :)

۹۵/۰۱/۲۹
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی