آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

قدم های استقلال

پنجشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۰۸ ق.ظ

طی یک هفته اخیر چند گام روبه جلو برداشتیم، در جهت استقلالت.

البته دوتای مهمترش را خودت داوطلبانه و بی سر و صدا برداشتی


این روزها خودت میروی دستشویی و میایی. و شاید در روز یک بار لازم شود من بیایم، برای دستشویی خاص.


این روزها و حتی شب ها، داوطلب میشوی که تنهایی از پله ها بیایی. گاهی با چراغ قوه موبایل بابا، و گاهی حتی بدون هیچ روشنایی، چهار طبقه را در دل شب تنها بالا یا پایبن میایی و پشت در اسانسور منتظر ما میمانی.

انگار نه انگار تو همان پسرکی هستی که از سالن تا اتاقش تنها نمیرفت و میگفت بیایید مواظبم باشید. 


یک کار دیگه هم که کردیم، و خیلی خرسندم ازش، اختصاص پارچ اب برابت است. و دیگر صبحگاهان و شامگاهان و سر سفره گاهان ، من را بلتد نمیکنی که آاااابببب. و این در شرایط تنبلی ناشی از بارداری، یعنی برگ برنده. 


خدایا شکرت بابت نعمتهای کوچک و بزرگت. که همه از لطف و کرم توست.

۹۵/۰۱/۱۹
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی