آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

بگذرد ایام سختی نیز هم

پنجشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۰۰ ق.ظ
یکی دو ماهه ی سختی را پشت سر گذاشتیم.
هر روز بهانه گیری، عصبانیت، داد و فریاد و گریه و زاری و پرت کردن اشیا و گاز گرفتن لباس و .... دیگه بازم بگم؟!

اما چند روزی است که من دوباره به خاطر اوردم که نوازش کردن تو، چقدر شیرین است.
بوسیدنت چقدر مزه میدهد
خندیدن با تو چقدر خوب است.
و بغل کردنت چقدر به هر دویمان آرامش میدهد.
نمیدانم چرا، اما مدتی بود انگار فراموش کرده بودم این اصول اساسی زندگی را.

چند روزی است که تو کمتر عصبانی میشوی.
و هر دو شادتریم.

خدایا شکرت.
۹۵/۰۱/۱۹
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی