آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

باز آید به کنعان، غم مخور...

سه شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۲۶ ب.ظ

حین تماشای سریال حضرت یوسف، بخش به چاه انداختن حضرت یوسف: 

بغض کردی

نگران شدی

علت رو جویا شدی

اخه اونا که مهربون بودن

اونا بی ادبن

بعد در حالی که سرخ شدی، گفتی: 

مامان اجازه بده گریه کنم.

 و بعد ادامه سوالات

مامان شما هیچ وقت منو نمیندازی تو جوب؟

عمو اینجوری نمیشه؟

بابابزرگ منو دوست داره؟

مامان جون منو همیشه دوست داره بوسم میکنه؟ 

مامان شما چرا گریه نمیکنی؟

برات گفتم که از چاه درمیاد و میره پیش کسایی که دوستش دارند،

با قول اینکه فردا شب ادامه اش رو ببینیم، آروم شدی.

چند دقیقه ای هم خندوانه دیدیم که سنگینی فیلم رو بشوره ببره.

۹۵/۰۱/۱۷
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی