آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

ویار زرافه

جمعه, ۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۳۶ ق.ظ

میگوید: فکر میکنی ویار چی بکنی؟

میگم: نمیدونم! اگه بشه پیش بینی کرد که دیگه ویار نیست. حالا برای چی میپرسی؟ میخوام پس انداز کنی براش! 

میگه: میخوام خودمو براش اماده کنم.


میگه: دلم میخواد ویارای سخت بکنی. مثلا زرافه. بعد من برم از آفریقا برات زرافه شکار کنم.

میگم: فکرشو بکن، همسر، تو این لباس برگی برگیا، با تیر و کمون

میخندیم.

میگم: یا این لباس پلنگیا، سر شونه اش هم یه استخون وصل باشه.

میخندیم.

هر سه نفر، شاید هم هر چهار نفر.

۹۴/۱۱/۰۲
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی