آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

سونوگرافی در مترو

سه شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۳۰ ب.ظ

ایستاده بودم در قطار، آویزان به میله. کیفم را جلوم گرفته بودم، یه علت کمی جا.

خانم میانسالی، هم سن و سال مامان، شاید چند سالی بزرگتر از مامان، بی مقدمه گفت: شما بارداری؟ بیا بشین.

هنگ کردم! بعد مکثی کوتاه گفتم باردار هستم، ولی این کیفمه. اون کوچولوئه.

گفت نه! از چهره ات فهمیدم. قشنگ معلومه بارداری!

فکر کنم باید نقاب بزنم زین پس! 

۹۴/۱۰/۲۹
رز

نظرات  (۱)

۲۹ دی ۹۴ ، ۲۳:۳۵ محمد حسین
یارب

نقاب چرا ؟ نقاب از بارداری ؟

مگه بد حسی است تولد دیگری رو سبب بودن ...

مگر بد حسی است زندگی بخشیدن به دیگری به واسطه ی شما .. این که عالی است ...


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی