آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

مادرانه های دوباره

چهارشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۴۸ ب.ظ

روزگار مادرانه هایم نو شده اند.

هر چند هنوز حس اش نکرده ام. هنوز ندیده امش و صدای قلبش را نشنیده ام. تنها چیزی که از او حس کرده ام، احساس ضعف است و گهگاه تهوع مبهم، و کمر دردی که اینبار خیلی زودتر از بار پیش مهمانم شده.

دو روز دیگر میشود هفت هفته.

کودکی درون من، ارام ارام ، فرزند من و او میشود. میشود میوه ی تنمان.

فرزندی که گاه و بیگاه از یاد حضورش، دلمان قنج میرود و به هم لبخند میزنیم.

لباس خریدنش را تصور میکنیم

چهار دست و پا رفتنش

اما این دوران، دوران مادرانگی کردن تنهایی است. فقط منم که گاه و بی گاه نوازشش میکنم. فرزندمان، 9 ماه شبانه روز در آغوش من است. صدای قلبم را میشنود. با من گرسنه میشود، با من میخوابد، با خوشحال میشود، و امیدوارم موقعیتی پیش نیاید که با هم بترسیم.

این حس رازآلود، فوق العاده است. قران میخوانم و نوازشش میکنم. سلام زیارت عاشورا را میدهم و دست را میگذارم روی شکمم، تا او را هم در سلام به آقا شریک کنم.

خدایا شکرت به خاطر تکرار این روزهای ناب.

خدایا شکرت برای حس و توان زایندگی که در من به ودیعه گذاشتی

خدایا شکرت.

و خدایا این شیرینی را به همه ی آرزومندان بچشان. 

۹۴/۱۰/۲۳
رز

نظرات  (۱)

۲۹ دی ۹۴ ، ۲۳:۳۷ محمد حسین
یارب

این یکی پست رو که خوندم .. نظر قبل رو پس خواهم گرفت .. خداوند ان شاءالله فرزندی خوب ، سالم ، صالح . عاقبت بخیر نصیب شما کند ...

ایضاً شاعر .. :دی

فی امان الله 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی