آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

خلقی جدید

دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴، ۰۴:۰۸ ب.ظ

خداوند خالق و خلاق، بار دیگر، ذره ای از کهکشان کهکشان خالقیت خودش را در من دمیده است. 

من بار دیگر، لایق مادری شده ام. خلقی جدید در من شکل گرفته است و دوباره این منم و لحظات پر از شگفتی. پر از تحسین قدرت خدا و پر از سر به سجده ی ستایش و سپاس ساییدن.

خداوندا کمکم کن تا امانت دار خوبی برای یکی دیگر از فرشتگان معصومت باشم. کمکم کن تا همراهی اش کنم تا به سلامت  به سر منزل مقصود که همان بندگی و طاعت تو، و اولیای مقرب توست برسد.

خداوندا کمکم کن جوانه ی درونم، یک سرباز امام زمان باشد و یک بنده ی خوب تو.


خدایا شکرت.


پ.ن. روز تولد اقای پدر، این خبر خوش را گذاشتم لای روبان های رنگی و به عنوان هدیه تقدیم آقای پدر کردم. او هم دلش قنج میزند.

۹۴/۱۰/۱۴
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی