آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

عقب گرد

يكشنبه, ۶ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۲۶ ق.ظ
این چند قلم، چند ماه، حتی شاید بیش از یک سال باشند که در درفت گوشی، انتظار ثبت دائم در وبلاگ را میکشند.
- ماشینه راه نمیره، ترکی ه! ترکی است (ماشین گلکاری شده وسط بلوار)
- بعد از بوق قطار: قطاره صدای انگلیسی داد!  

- اولین سوال فلسفی: مامان چرا هی صبح میشه، هی شب میشه؟



ادامه شعر رسیدیم و رسیدیم
1 رسیدیم و رسیدیم
2 خدا رو شکر رسیدیم
3 اگه نرسیده بودیم
4 سرجا نشسته بودیم
مصرع 2 سروده ی مامان. مصرع 3 و 4 سروده ی اقای گل پسر! 

۹۴/۱۰/۰۶
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی