آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

نرمولوژی

شنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۳۶ ب.ظ

چند وقتیه که پیرو علاقه مندی مسبوق به سابقه ات به چیزهای نرم! ا به گوش های من علاقه پیدا کردی. وقت و بی وقت گوشهام رو "نرم میکنی" بماند که گاهی واقعا کلافه کننده است، و بماند که مجبور شدم گوشواره هام رو دربیارم تا حضرت آقا راحت به کارشون برسن!

در همین زمینه سوالاتی هم برات پیش میاد:

  • دارم برای بابا خاطره ای از کلاس زبان دوران دبیرستان تعریف میکنم، وسط تعریف هام میپرسی: گوشهات اون موقع ها هم نرم بود؟
  •  من کوچیک بودم هم گوشات نرم بود؟ بعد من نازش میکردم؟
  • بقیه هم گوشهات رو دوست دارن؟ مثلا بابا؟

علاقه به نرمی گوش در پی علاقه به نرمی صورت به وجود اومد. در همین راستا داشتیم:
  • مامان بزرگ میدونی مامان من نرمه؟
و گاهی برای تنوع تیغه بینی اینجانب هم توسط ساعد دست راست پسرکمان نرم میشود!
(فعل سپهر ساخته، یعنی نازش میکنی و نرمیش رو احساس میکنی.)
۹۴/۰۲/۰۵
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی