آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

جنگ

پنجشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۷:۳۴ ب.ظ

دفترچه نقاشی اش را برداشته، که مثلا کنترل است.

میزند کارتون، صدایش را نازک میکند ، و بعد صدای دیش دارداران، تیتراژ پایانی را پخش نیکند.

بعد میزند اخبار: 

بسم الله الرحمن الرحیم

دو جنگ بود و آنها زخمی شده بادند. (شکل کتابی کلمه ی "بودند"!!!)

غصه ام میگیرد از دنیای امروز. دنیایی که حتی برای پسرک سه ساله  هم تیتر اخبارش جنگ است.


الهم انا نرغب الیک فی دولت الکریمه....

۹۴/۰۲/۰۳
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی