آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

شیرین بیان

دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۲۷ ق.ظ

رو تختت بغلت میکنم و بوسه بارونت میکنم.

پتوت رو ناز میکنی و میگی : از پتوم بیشتر، شما رو دوست دارم.

این یعنی اعلی درجه ی عشق.

----------

میگم میخوایم اتاق شما رو با اتاق خودمون میخوایم جابه جا کنیم.

میگی چرا؟

میگم اتاقت سرده، بینیت کیپ میشه.

میگی: آخه اونوقت بینی شما و بابا کیپ میشه

------------

سر نماز صبح هستم که از خواب بیدار میشی و صدام میکنی، بابا به جای من جواب میده. بعد از نماز میام بالای سرت، خیلی آهسته میپرسم: جانم پسرم؟

چشمهاتو باز میکنی و میگی: میگم روز هواش گرمه زمستونا؟

میگم: یه کمی خنکه

میگی: آهاا

و چشماتو میبندی و دوباره میخوابی! 

-------------

در آسانسور محکم بسته میشه، میگی: اووه! در آسانسور عصبانیه

-------------

میگم: گاوصندوق جاییه که چیزای مهم رو توش میزارن، مثل پول

میگی: مثل ماشینام!

-------------

سر سفره شروع میکنی به اینو میخوام، گوشتم فلان جور باشه، برنجم فلان قدر باشه.

بی حوصله، میگم: شروع نکن به بهانه گیری دوباره

میگی: این که بهانه نیست، این غره!

------------

میگم :شما میدونی عشق منی؟

میگی: بله، یه عشق بزرگ هم داری اسمش آقا....ه (اسم بابایی)


۹۳/۱۲/۰۴
رز

نظرات  (۱)

لایک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی