آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

رمز موفقیت

پنجشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۳:۰۳ ق.ظ

پسرکم، میخواهم بدانی که من موفقیت نسبی خودم را در دانشگاه، به خاطر لطف خدا و به برکت تو میدانم.

وقتی تو هنوز نبودی، آنقدرها انگیزه جدی برای درس خواندن نداشتم. اما حالا، که عطر حضور تو را در خانه استشمام میکنم، انگار میخواهم به دنیا ثابت کنم که پسرک من، مانع رشد من نیست، حتی باعث رشد من است. این را از مقایسه نمره های کارشناسی، و نمره های کارشناسی ارشدم میتوان فهمید.

پسرم خدا را شاکرم بابت هدیه ی بزرگ و بی همتایی به نام «تو»

۹۳/۱۱/۱۶
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی