آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

مکالمات شبانه

چهارشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۲۲ ب.ظ

سر شب، بدون شام و بدون دستشویی رفتن خوابت برده. نیمه شب، حدود ساعت 1 بیدار شده بودی و با اینکه خواب آلود بودی نمیتونستی بخوابی. 

میگم: سپهر شیر با نون قندی میل داری؟

- نه

غذا میل داری؟ لوبیا پلو داریم!

- نه

یکهو یادت می افته به شکلات قرمزهای توی یخچال، خواب برای لحظاتی انگار از سرت میپره و بلند میشی میشینی  و با ذوق میگی:

- اها! اون شکلات زردا که بابا دیشب از اداره آورده بود، تو یخچال بود.... ولش کن، فردا صبح میخورم!

و دوباره حجم خواب انگار غلبه میکنه و دراز میکشی

میگم: سپهر بریم دستشویی؟

میگی: مامان آروم باش، بزار بخوابم!!!!

۹۳/۰۸/۲۱
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی