آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

دلتنگی

چهارشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۳، ۰۳:۵۶ ب.ظ

وقتی صدات رو از پشن تلفن میشنوم، دلم پر میکشه برات عزیز دلم

با بابایی رفتین خونه مامان بزرگ تا من درس بخونم

و من داشتم درس میخوندم که زنگ زدم بابا

صدات از اون طرف اومد، داشتی میگفتی لا لا لایی

و الان دیگه حواس من پیش توست عزیز مامان

دلم برات تنگ شد پسرم

همیشه سلامت باشی 

30 مهر ساعت 8:24 شب

۹۳/۰۸/۰۷
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی