آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

وقتی بزرگ شدم...

سه شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۵۴ ق.ظ
مامان یه چیزی بهت بگم؟
بگو مامان
من بزرگ شدم میخوام برم مهد کودک. به خانم معلم بگم خانم معلم یه کتاب بده بهم، بعد بشینم یه جا کتابمو بخونم، بعد برم دانشگاه (وسط کلمه حرفت رو میخوری)... نه دوستش (میگم مدرسه؟) بله مدسه، به خانم معلم مدرسه بگم یه کتاب بده، بعد کتابو دااادوو (با آب و تاب) کتابو گرفتم و یه گوشه میشینم میخونم و بعد میام خونه.

۹۳/۰۶/۱۸
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی