آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

آبله مرغان

سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۱۰ ق.ظ

کودکم آبله مرغان کرفته

چهره نازنینش آبله رو شده و تب و عوارض بیماری خواب ناز را از او ربوده. هر چند دقیقه یک بار در خواب ناله میکند و بیدار میشود



خدا را شکر که  می دانم پسرکم هست. که چند روز بعد جوش ها و تب و خارش و بیماری همه و همه ان شاالله میروند و جایش را میدهند به یک خیال راحت، باعث ایمنی پسرکم در برابر این بیماری طی سالهای عمرش.



خدایا صبر بده به مامان علی کوچولوی عزیز معصوم، که چند روزیه به جای آغوش مادر، در آغوش خاک آرمیده.

خدایا صبر بده به بابای علی که عذاب وجدان رهایش نخواهد کرد، بابت خواب رفتن حین رانندگی

خدایا رحم کن به مامان و باباش. خدایا کمکمش کن تا این درد رو بتونن تحمل کنن. 

خدایا سلامتی بده به همه خانواده شون، که دیگه تحمل بلای بیشتر ندارن


خدایا نمیدونم مامان علی تا الان فهمیده پسرش اومده پیش تو یا نه، به راستی جای علی، خوب جاییه، پسرک آرام بود و بی زبان. هنوز سه ساله نشده بود. پس الان جاش عالیه. میمونه دل بی قرار و تنگ و پاره پاره پدر و مادرش.

خدایا کمکشون کن. خودت مرهم دلشون باش.

۹۳/۰۳/۲۷
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی