آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

بی سر و صدا

چهارشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۰۳ ب.ظ

وقتی میگی مامان منو نبین، یعنی باید دو تا چشم قرض بگیرم و مواظبت باشم.

یا همین الان که اومدی و میگی: مامان دما بخواب! و زمزمه کنان که درو ببندم، در اتاق رو به روی من میبندی و میری ادامه تمیزکاریهات رو با قلم موی سیلیکونی مخصوص شیرینی پزی من بکنی!

و البته مامانت نیستم اگه ندونم هدفت از این جملات، قطعا خیرخواهی برای من نیست!نشون به اون نشون که شده چوب کبریت لای چشمای من بگذاری نمیذاری من بخوابم و باز به اون نشون که جدیدا شدیدا از تنهایی و تاریکی ابا داری.

التمیزکاری وماالتمیزکاری

قلم مو رو برداشتی، اول با اب ابسرد کن یخچال خیسش کردی و همه جا رو شستی! بعد ته ظرف بستنیت رو یافتی و با قلم موی اغشته به بستنی همه جا رو "شستی"!!!

و بعد رفتی از لای توری پنجرا ای که با بدبختی تمام چسبونده بودم و شما به اشارتی و به آب خوردنی کنده بودی، دستت رو برده بودی بیرون و قلم مو رو خاک مال کرده بودی و بر آن بودی یه دور هم با وضعیت اسفناک جدیدش همه جا رو بشوری!!!!



بعدنوشت: برای تزیین بیسکویتها به قلم مو نیاز داشتم. میگم سپهر قلم مو کو؟

میری یه سر مختصر به محل ارتکاب جرم میزنی، و برمیگردی، با لحن کاملا مشفقانه در حالیکه دستات رو به حالت حالا چی کار کنیم تکون میدی، میگی: نیست. هر طور صلاح میدونی. ان شاالله بابا یه دونه میخره!

۹۳/۰۳/۲۱
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی