آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

بهانه

يكشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۴۱ ب.ظ

بهانه گیری را تعریف کنید:


به نام خدا.

بهانه گیری عبارت است از یک عدد بچه خواب آلو که هیچی را ناگهان بهانه میکند و گریه میکند.


بیشتر توضیح دهید:

مثلا دستهای پسرک تا مچ خمیرآلود است. میگم: بیا دستهات رو بشورم، میگه باشه، بعدش هم آب بده. میگم باشه. 

هنگام شستن دستها چشمش به ظرف خالی شیر در سینک می افته. میپرسه: دوغ داریم شیر؟! میگم بله.

بعد از دست شستن میگم آب بدم یا شیر؟

میگه: آب بده بعد دوغ و شیر!

اب میریزی تو لیوان، گریه میکنه و میپره بالا پایین که نه!

آب رو سرجاش برمیگردونم و میرم یخچال رو باز میکنی که شیر بریزم، گریه اش شدیدتر میشه و بالاتر و پایین تر میپره و در یخچال رو میبنده و میشینه پشتش گریه میکنه!


آقا اجازه بیشتر توضیح بدیم؟!!!

۹۳/۰۳/۰۴
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی