آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

من میگم انف...

پنجشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۰۴ ب.ظ

با پسرک دراز کشیدیم رو تخت و کتاب میخونیم و صحبت میکنیم. یهو احساساتم غلیان پیدا میکنه و به صورت سوال: تو کجا بودی آخه نمودار میشه.

جواب میده: آیاک کتا ayak keta

میگم شهر کتاب؟

نه آیاک کتا

نمایشگاه کتاب؟

نه آیاک کتا

باشه ایاک کتا بودی

نه! دوما نگو آیاک کتا، بگو آییاااکِ کتا (در حال هجی و بخش کردن ایاکتا!)

آهان! آرایشگاه؟

بله!


*****

یه ملای مکتبی بوده، طفلک نوک زبونی حرف میزده. میخواسته الف رو یاد بده، به بچه هاش میگه بگین انننف! اونا هم میگفتن انف. میگه: من میگم انف شما نگید انف، شما بگید انف.

شده حکایت پسرک و ما!

۹۳/۰۳/۰۱
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی