آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

نظم

يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۵:۳۰ ب.ظ

دختر همسایه که شاید چند سالی از من بزرگتر باشه، برای اولین بار آمده خونه ما. بعد میفهمم تازه نامزد کرده.

خودم رو میگذارم جای همسایه و از دید اون به خونه نگاه میکنم: جاروبرقی وسط (در حال جاروبرقی بودم که اومد)، اجرها یه گوشه سالن، رو مبلی ها مچاله شده، کوسن ها نامرتب، لباس خودم مناسب کار، لباس پسرک نامرتب و شلوار یک وجب براش بزرگه (خودش اصرار داره به پوشیدن این شلوار!) آشپزخونه با چند ظرف رها شده نا مرتب، 

دوست نداشتم این طور باشم.

قبل از بچه دار شدن هرگز خونه زندگیمون این طوری دیده نمیشد، جتی اگر کسی مثل دیروز سر زده می اومد خونمون.

واقعا چه کار میشه کرد که با حضور بچه، خونه همچنان تمیز بمونه؟


جواب اول: وقتی بچه خوابه، و تصمیم به تحویل پروژه و انجام نیز نداریم، الکی (مثل الان ) ننشینیم پشت نت و بلکه! بلند بشیم بریم خونه رو مرتب کنیم.


۹۳/۰۲/۲۸
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی