آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

پروژه

جمعه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۲:۱۵ ب.ظ

مادری کردن علاوه بر اینکه یک کار تمام وقت تمام و کمال است، یک کار پروژه ای نیز هست:

پروژه واکسن های نوزادی و تب هایش

پروژه دندان دردها و تب و اسهال و بیقراری هایش

پروژه بیماری های گاه و بی گاه و شب بیداری و دوا خوراندن به بچه و بی تابی هایش

پروژه از شیر گرفتن

و....

و همچنــیــن پروژه از پوشک گرفتن بچه.


که این روزها، هی دعای کظم غیظ و دعای صبر و سوره انشراح میخوانیم، بلکه صبوری پیشه کنیم و باز هم صبوری و باز هم صبوری

تا عاقبت این پروژه نیز به اتمام برسد.

با استعانت و توکل بر خدا.

۹۳/۰۲/۱۲
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی