آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

کنجد بزرگتر از خودش

دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۲، ۰۱:۵۶ ق.ظ
از خواب سه ساعته ی عصرگاهی بیدار شدی،
اومدی تو اتاق پیش من، سرت رو میگذاری روی تخت و میگی:
یه مقدار خسته شدم، میخوام استراحت کنم!




داریم لوبیا پاک میکنیم، هر از گاهی بابایی از روی بی حوصلگی برای دراز کردن دست، لوبیای پاک شده رو پرت میکنن توی سبد. با لحن مامان گونه و مهربون ولی کشدار میگی:

پرت نکن بابا! فقـــط توپـــو پرررت مـــیکنیم!



به فاصله ده دوازده سانتی بین تختت تا پنجره اشاره میکنی و میگی:
برم اونجا ژیندیگی بکنم؟ (زندگی)



میری سراغ گلمون که دچار خزان شده (و دیشب فهمیدیم خاکش هزارپا تولید کرده و همونا دارن پدر این زبون بسته رو در میارن)
با لحن فوق مشفقانه میگی: 
حالت خوبه؟ چرا برگات میریزه؟ بابا دارو بخره، خوب بشی.
۹۲/۱۲/۱۹
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی