آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

واژگان توحیدی

دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۴۷ ب.ظ

به ده لایه رَئییم

(بسم الله الرحیم )


بیسمی اللهی الروحمان احد

(ترکیب بسم الله الرحمن الرحیم، و کفو احد، با صوت )


الاهو اکبک (الله اکبر)

دوبان الله (سبحان الله)

لا اله الل الله

مالک یوم الدین

کفو احد


اِتالا (انشاالله)

میگم: فلان چیز تموم شده

میگی: بابا اتالا میگَیه؟ (بابا ان شاالله میخره)


میگی: بریم فلان جا، یا فلان کارو بکنیم

میگم: انشاالله

میگی: نه الان!



ماتالا (ماشاالله)

میگم: وقت جاروبرقیه

میگی: من ماتالا بودوگ دودم، میتونم جائوبقیو بیایم! (من ماشاالله بزرگ شدم، میتونم جاروبرقی رو بیارم)


میگم: بیا لباست رو عوض کنم، لباس راحتی بپوش.

میگی: ببین احدان ماتالا لباس راحتی بودیده! (ببین احسان ماشاالله لباس راحتی پوشیده)


میگم: هوا چه خوبه

میگی: ماتالا ئَوا ابریه! (ماشاالله هوا ابریه)

۹۲/۱۲/۱۹
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی