آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

خانواده خوشبخت آمیبی!!!

شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۲، ۰۲:۵۶ ب.ظ


یه مامانِ کوچووولو کشیده که حرف نمیزنه، چشم ننانه (نداره)، و اینم لپشه! (وسط دایره ی مربوط به من، اون خط خطی ها لپن!) 

یه دِبیه بودووگ گیگیدم (یه سپهر بزرگ کشیده)

و اینم بابای بووودووگ 

۹۲/۱۲/۱۰
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی