آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

مرفه دردمند

چهارشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۲، ۰۲:۰۶ ق.ظ

مبلها رو بردن روکششون رو عوض کنن.

میدونستم برات عجیب و ناراحت کننده خواهد بود. از قبل هی تعریف میکردم که میان مبلا رو میبرن، خوشگل میشه میارن.

و هی شما میگفتی: نه! آقا نیاد!


خب، بالاخره که باید میومد و اومد . برد.

با قیافه ماتم زده و بغض آلود میگی: کجا میبرن؟

بعد که میرن و جاروکشی خرده های چرم الکی ! ها هم تموم میشه، غصــّـــه دار میپرسی: من کجا بازی کنم؟!!!

(تقریبا همیشه می ایستی جلوی مبل ها بازی میکنی.)


۹۲/۱۱/۰۹
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی