آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

محوریت

سه شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۲، ۰۱:۳۵ ب.ظ

اینکه میگن بچه ها خودشون رو محور عالم تصور میکنن درست میگن. (حالا مگه ما بزرگترها خودمون رو کم محور عالم فرض میکنیم؟!!)


میگی: مامان این چیه؟

نگاه میکنم، کبوتری روی نرده های پنجره اتاق خواب نشسته (جایی که معمولا پرنده نمینشینه) و پشتش رو کرده به اتاق.

میگم کبوتره مامانی.

میگی: منو نبینه؟!


آب قطع شده و دارم برات داستان آبرسانی به منازل رو تعریف میکنم. میرسیم به اینکه آب رو تمیز میکنند میفرستن توی لوله های خونه ها. میگی: خونه ما؟



۹۲/۱۰/۱۷
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی