آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

پیتزا

شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۲، ۰۱:۵۴ ب.ظ

روی اپن نشستی (طبق معمول) و داری پیتزای سفارشی خودت رو میخوری. یه ساعت پیش ازت پرسیدم سپهر چی بپزم برای نهار؟ و گفتی پیتزا! منم دست به کار شدم.

حالا نشستی و داری پیتزا نوش جان میکنی.

میخندی و میگی: گوچالم پیتزا پقتی! (خوشحالم پیتزا پختی)


یعنی من از شیرینی زندگی دیگه چی میخوام بیشتر از این؟!

۹۲/۱۰/۱۴
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی