آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

کودتا

چهارشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ

یه هفته است که ورزش میرم. صبح زود. و سرحال و شاداب بر میگردم خونه.


چند روزه کلاس رانندگی میرم. بعد از 7 سال گواهینامه داشتن!

 ساعت 5:30-6 صبح!! منی که ساعت 9 صبح زودم بود.


دیروز فاصله خونه خودمون تا خونه مامان بزرگ رو تنهایی رانندگی کردم. 


اوقات فراغتم، وقتی شما خوابی پروژه ای کار میکنم و با ایمیل میفرستم.


شادتر شدم. سرحال تر و خوشحال تر.


بابایی میگه: از وقتی کار میکنی، یه جورایی عوض شدی.

میگم: چه جوری؟

میگه: انگار میخوای کودتا کنی!!


۹۲/۱۰/۱۱
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی