آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

دو-رو

پنجشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۲، ۰۴:۵۵ ب.ظ

وقتی سرحالی، مثل الان، با دو تا ماشین و بسته پوشک برای خودت سرگرمی و آواز میخونی. صدای ماشین درمیاری.* 


یه وقتایی هم مثل دیروز، انیمیشن خیره به افق!!



* خواستم بنویسم ولی تاحالا موفق به فیلم برداری نشدم ازین حرف زدنهای برای خودت. بازم وسوسه شدم دوربین بیارم و شانسم رو امتحان کنم. با دیدن من، و شنیدن صدای اهسته روشن شدن دوربین، بازی رو رها کرده دنبال دوربین اومدی، الان هم جانماز رو باز کردی داری با تسبیح الا گَ میگی و مهر رو بوس میکنی.

۹۲/۰۶/۲۱
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی