آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

خالی

سه شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۲، ۰۱:۲۸ ق.ظ

گفته بودم صرفه جویی خاصی داری در استفاده از کلمات.


موجودی هر ظرفی تمام میشود : طبیعتا آلی (خالی) میشود.

چراغ را خاموش میکنیم، تا همین اواخر آلی میشد، که جدیدا آمبوش میشه.

کارتون تمام میشه و صفحه سیاه تیتراژ پایانی میاد، باز هم آلیه

دارم کتاب میخونم، سعی میکنی کتاب روببندی و دستوری میگی آلی!

میخوای تلفن رو قطع کنم، گوشی رو به سمت پایه تلفن میبری و میگی: آلی

۹۲/۰۶/۱۲
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی