آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

هر کجا هستم باشم، آسمان مال من است

آسمان‌های من

پیام های کوتاه

  • ۲ ارديبهشت ۹۲ , ۱۷:۴۷
    اودو!
  • ۳۱ فروردين ۹۲ , ۲۳:۳۶
    سلاح
  • ۲۶ فروردين ۹۲ , ۰۰:۴۱
    خواب
  • ۱۹ فروردين ۹۲ , ۱۵:۱۳
    کوپن

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

آخرین مطالب

شب قورباغه ای

يكشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۲، ۰۲:۰۱ ق.ظ

امشب در راستای از سر انداختن عادت «خوابیدن با شیر مادرِ » فرزند دلبند، همان جناب بعد از اینکه از بقیه شیر قطع امید کرد، و به لالایی بنده تن داد (گوش داد!) مجبورم کرد بیش از 20 دقیقه تمام ختم «قورباغه ساکت، خوابیده بیشه» بگیرم، و در نهایت حاجت روا شده و عالیجناب ساعت 1:30 بامداد لالا فرمودند!

لازم به ذکره مجاز به خواندن بقیه ی ابیات این شعر نبودم، ولی این امتیاز را به بنده عطا فرموده بودند که گاهی دخل و تصرف های جزیی در شعر بکنم، به شرط آنکه «گوداق» از ابیات حذف نشود!!

ابیاتی نظیر «قورباغه لا لا، لالا لالا لا!» «گنجشک لالا، قورباغه لالا» 

۹۲/۰۶/۱۰
رز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی